MEO - stari program

· 21 · 11564
*

milosh

  • *
  • Поруке: 25
MEO - stari program
« послато: новембар 01, 2010, 02:33:57 поподне »
Jel je neko upucen sto se tice kolokvijuma za nas koji smo sad prvi put upisali 4 god.? Cuo sam da profesor nece da nam organizuje kolokvijume tako da moramo da spremamo ceo ispit...Ajde da se organizujemo  nesto sa saef-om da pokrenemo neku akciju, skupljanje peticije i tako to...

*

Morticia

  • **
  • Поруке: 153
  • If I can't be my own I'd feel better dead
Одг: MEO - stari program
« Одговор #1 послато: новембар 04, 2010, 01:04:05 поподне »
e kolega ti si bas neinformisan da znas  :)
peticiju smo pisali vec, ali profesor je decidiran sto se toga tice, nece pa nece da da kolokvijum i gotovo  ::)
a profesor iz razvoja, za koji nam je stavljena konsultativna nastava inace, hoce da da kolokvijum bez problema  :D
spremaj ti razvoj bolje, a za meo ce se namucimo. ma, na kraju krajeva, nije kvantna fizika ni bozije slovo - da se nauciti   ;)

*

milosh

  • *
  • Поруке: 25
Одг: MEO - stari program
« Одговор #2 послато: новембар 05, 2010, 08:41:59 поподне »
sta treba da se nauci iz razvoja, odnosno koja ispitna pitanja.....moram sad da idem i to da prijavim :)

*

milosh

  • *
  • Поруке: 25
Одг: MEO - stari program
« Одговор #3 послато: новембар 05, 2010, 08:48:38 поподне »
jel znas mozda dal ima  i neki kolokvijum iz 3 god na koj moze da izadjemo??? i jel je tacan naziv ispita  TEORIJA PRIVREDNOG RAZVOJA?? :)

*

Morticia

  • **
  • Поруке: 153
  • If I can't be my own I'd feel better dead
Одг: MEO - stari program
« Одговор #4 послато: новембар 07, 2010, 11:30:45 поподне »
sta treba da se nauci iz razvoja, odnosno koja ispitna pitanja.....moram sad da idem i to da prijavim :)
iz razvoja se uci prvih 5glava za kolokvijum, to ti je 152 strane, izdanje 2oo5. ispitna pitanja nema, nego su u knjizi iza lekcija. ja cu ih otkucam sutra, prekosutra da ih imam na jednom mestu, pa ti mogu posaljem na mail if you like ;)